The day before... - Reisverslag uit Uden, Nederland van Erwin Wijdeven - WaarBenJij.nu The day before... - Reisverslag uit Uden, Nederland van Erwin Wijdeven - WaarBenJij.nu

The day before...

Blijf op de hoogte en volg Erwin

03 Februari 2015 | Nederland, Uden

Werk overgedragen ...... check
Laatste spullen gekocht ..... check
Route op het netvlies ...... check
Tassen gepakt ..... check
Afscheid genomen .... check
Paspoort en bankpassen bij ..... check

Na nog een paar heikele medische momentjes (Rens die nog 1,5 uur in het ziekenhuis zat omdat meneertje nu zo nodig iets in zijn neus moest doen en Fedde die last minute een vermeende oorontsteking had...wat gelukkig mee bleek te vallen), is nu alles gereed voor Our Great Adventure.

Kortom, wij zijn er nu echt helemaal klaar voor. Nog een nachtje in ons eigen bed en dan kunnen we eindelijk vertrekken.

@DoeMaar; bijt het spits af op zondag en laat ze daar daar zien hoe ge dè doet...Succes
@Knoerissenbestuurders; maak d'r een spetterend feest van ..... maar das jullie wel toevertrouwd.

@iedereen: tot over zo'n 7 weken !!!!!

WIJ HEBBEN ER ZIN IN

• 03 Februari 2015 - 22:15

Karin :

Joehoe, wij wensen jullie een hele mooie vakantie! Geniet ervan!

• 03 Februari 2015 - 22:26

Sanne:

En wij hebben er zin in om jullie verhalen te lezen! Fijne vakantie en geniet!

• 03 Februari 2015 - 22:35

Anne :

Gelukkig is alles goed gekomen met die mannetjes

• 03 Februari 2015 - 22:43

Anne:

Droom vannacht maar lekker over alle mooie momenten die jullie daar gaan beleven met zijn viertjes. En we komen jullie morgen nog even een dikke knuffel geven! XX

• 03 Februari 2015 - 22:44

Martin & Marja:

Wij wensen jullie veel genietmomenten toe in dat prachtige New Zealand. En een goede heenreis naar Down Under. Zijn benieuwd naar jullie verhalen en foto's. Hoe zou NZ er nu bijna 19 jaar later uit zien...?? Onze memories komen nu ook boven... Er staat jullie erg veel moois te wachten. Veel plezier!

• 04 Februari 2015 - 07:57

Billy:

Nogmaals geniet ervan en een goeie vlucht en ik ben benieuwd naar de foto's en verhalen.

• 04 Februari 2015 - 10:19

Alle Kinderen Uit Groep 1/2 A En De Juffen:

Lieve allemaal,

Tjonge dat was nog even schrikken met Rens. Zeker Josse (die nu zegt: dat is mijn beste vriend) vond dat niet leuk natuurlijk. Maar gelukkig zijn jullie nu goed op weg..... Nu heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang in het vliegtuig en goed aankomen. Goede reis en veel plezier in het vliegtuig. Goed naar buiten kijken want je vliegt over heel veel landen.
    Dikke kus van ons allemaal

• 05 Februari 2015 - 22:49

Thea En Ad:

Eindelijk is het dan zover, jullie prachtige reis is begonnen. Wij wensen jullie hele mooie weken toe, geniet ervan met z'n viertjes. Heel bijzonder zo'n reis met je gezin.
    Laat ons ook meegenieten dmv jullie verhalen waar we al naar uitkijken.
    Lieve groetjes, Thea en Ad

• 06 Februari 2015 - 08:50

Leonpaulavinceloïsleon :

Goedemorgen, of moet ik al goedenavond zeggen ;)
    Goede reis gehad ?

• 06 Februari 2015 - 19:19

Jan En Berdien:

Hi there wij volgen jullie van dag tot dag natuurlijk.
    Gr.aan Jullie en speciaal aan Rens en Fedde.
    Jan en Berdien